Service Cloud ile 360 derece müşteri memnuniyeti

Service Cloud Nedir ?

Service Cloud, müşterilerin 360 derecelik bir görünümünü sunan ve daha akıllı, daha hızlı ve daha kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı sağlayan Salesforce Müşteri Başarı Platformu üzerine kurulmuştur.

Bulut tabanlı satış gücü otomasyonunda öncü olmasının yanı sıra, Salesforce CRM müşteri katılımı için tanınmış bir liderdir. Her müşteriyle, birden çok kanalda ve herhangi bir cihazda bire bir bağlantı kurabilmeye olanak sağlar.

Service Cloud Yapılan İşin Kalıcılığını, Korunmasını ve Memnuniyetini Artırmasına Nasıl Yardımcı Olur?

Müşterilerin soruları olduğunda, müşteri hizmetleri ekibinin bunları hızlı ve kolay bir şekilde cevaplayacak şekilde donatılmış olması gerekir. Müşteri hizmeti iyi olduğunda, müşterilerin ürünü veya hizmeti tekrar kullanma olasılığı daha yüksektir. Service Cloud, şirketlere olağanüstü bir müşteri deneyimi sunma, daha hızlı ve daha üretken bir şekilde çalışmalarını sağlayan, müşteri memnuniyetini artıran ve maliyetleri azaltan araçlar sunar. Ayrıca, Service Cloud ve Community Cloud ile, müşterilerin ürünle ilgili en iyi bilgilere erişmelerine, meslektaşlarıyla bağlantı kurmasına veya gerektiğinde bir destek birimiyle iletişim kurmasına olanak tanıyan bir self servis topluluğu oluşturabilir.

Service Cloud ile Sosyal Müşteri Hizmeti Nedir ve Bu Müşterilerin İşine Nasıl Yarar?

Çeşitli sosyal platformlardaki müşterileri dinleyebilme, yanıtlama ve sosyal vakaları doğru zamanda doğru şirkete yönlendirmek Service Cloud ile mümkündür. Şirketleri, konuştukları sosyal kanallarda müşterileriyle buluşturma kabiliyetini güçlendirir.

Service Cloud Hangi Mobil Çözümleri Sağlar?

Müşteriler mobil uygulamalarla beraber ürün veya hizmete daha fazla ilgi göstermektedir. Ancak uygulamadaki desteğe erişebilecekler mi? Service Cloud, Müşteri Desteğini, vaka yönetiminden SOS'a doğrudan uygulamaya yönlendirmenize olanak tanıyan Uygulamalar için Hizmet sunar. Aslında SOS, şirketlerin canlı mobil görüntülü sohbet, ekran paylaşımı ve ekrandaki rehberli yardım ile uygulama içi mobil destek sağlama şeklini değiştirmektedir. Community Cloud ile daha da fazla müşteri hizmeti alabilmek mümkündür. Salesforce mobil uygulamasıyla, müşteri destek yöneticileri, bilinçli ve gerçek zamanlı ayarlamalar yapmak için ihtiyaç duydukları verilere ve mobil cihazlarından doğru bilgiye ulaşabilirler.

Müşteri Hizmetleri Verileri Bir Cloud Platformunda Gizli ve Güvenli Olacak mı?

Salesforce için başarı, güvene dayanır ve güven, her şeyin merkezinde yer alır. Bilgileri korumak için çok katmanlı bir yaklaşım kullanılmaktadır. İş operasyonlarını ve paylaşılan başarı için hayati önem taşıyan bilgilerin bütünlüğünü ve kullanılabilirliğini korumak için uygulamaları, sistemleri ve süreçleri sürekli olarak izlenmekte ve geliştirilmektedir.

Service Cloud’ta Hangi Rapor ve Kontrol Panelleri Bulunur?

Salesforce'nin özelleştirilebilir raporları ve gösterge panolarıyla, müşteri memnuniyeti skoru veya ortalama işlem süresi olsun, hizmet ölçümlerinizi izleyebilir ve işletmeler için önemli olan performans göstergelerini izlenilebilir. Gösterge panelleri bir bakışta yüksek düzeyde görünürlük sağlar ve özelleştirilebilir raporlar, müşteri katılım merkezinin, çağrı merkezinin performansı hakkında ayrıntılı bilgi için ayrıntılı inceleme yapabilmeyi sağlar. İstenilen raporları ve kontrol panellerini oluşturmak çok kolay; Aşırı BT kaynakları için beklemeye gerek yok.

Hangi Ek Eklenti Özellikleri Var?

Service Cloud, Snap-ins'in kullanıma sunulmasıyla doğrudan işletmenizin uygulamalarına ve web sitelerine entegre edilebilir. Eklentiler, işi daha hızlı, daha akıllı, kişiselleştirilmiş ve bağlı müşteri deneyimleri oluşturmak için SDK'ları kullanma gücüne sahip olur. Ek bileşenler, entegre Bilgi, Vaka Yönetimi, Sohbet ve SOS'a izin verir. Snap-ins ile işi, uygulamada veya web sitesinde Service Cloud Lightning'in tüm işlevlerinden yararlanabilir.

Bir Yorum Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir