Salesforce.com platformunun Service Cloud ürünü, müşterilere destek ve yardım sağlamaya odaklanmıştır. Servis Cloud, e-posta, telefon, sosyal medya, çevrimiçi topluluklar veya gerçek zamanlı web sohbeti gibi tercih ettiğiniz farklı kanallardan müşterileriniz ile iletişim halinde olmanıza, gerekli müşteri hizmetlerini ve desteği sağlamanıza yardımcı olur.
Service Cloud, müşterilerinizin, her an, her yerde, 360 derecelik bir görünümünü sunan ve daha akıllı, daha hızlı, daha esnek ve daha kişiselleştirilmiş hizmet sunmanızı sağlayan Salesforce Müşteri Başarı Platformu üzerine kurulmuştur.
Service Cloud’un temel iş hedefleri şunlardır :
• Kişiselleştirilmiş Hizmet - Her müşterinin sorunlarına özel, şikayet geçmişine dayanarak iyi bir hizmet deneyimi sunun.
• Daima Servis - 7/24 servis sağlayın.
• Çok kanallı destek - Mobil, telefon, sohbet vb. gibi müşterinin tercih ettiği kanallardan destek sağlayın.
• Daha hızlı destek - Tek bir konsoldan çeşitli servis gereksinimlerini yönetin, destek hizmetlerinin daha hızlı sunulmasına yardımcı olun.
Service Cloud ile bağlantılı bir bilgi bankası oluşturma (Salesforce Knowledge), canlı ajan sohbeti (Live Agent), vaka etkileşimlerinin yönetimi (Lightning Console) gibi bir çok işlemi tek bir platformda (Flexible Platform) gerçekleştirebilirsiniz. Kişiselleştirilmiş müşteri etkileşimlerine sahip olabilir veya ürünlerinizi / hizmetlerinizi geçmiş etkinlik verilerine dayanarak arttırabilirsiniz.