Yapay zeka, müşterileri ve potansiyel müşterileri tanıyarak sorunları çözmede daha etkili bir yöntemdir. Salesforce’un müşterilerine sunduğu Einstein, bir yapay zeka teknolojisidir.
Salesforce.com Einstein, CRM için ilk ve tek kapsamlı yapay zeka ve öngörü yetenekleri sunar. Hem Salesforce hem de Einstein için, yapay zekanın iş kullanıcıları ile etkileşim potansiyelini ve iş verilerine dayanan akıllı tahminlere olan ilgisini gösteren önemli bir dönüm noktasıdır.
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) daha fazla veri odaklı hale geldikçe, tahmine dayalı analitiğin rolü büyüdü ve daha önemli hale geldi, bu amaçla Salesforce.com bulut ürünlerini makine öğrenimi ve derin öğrenme analizleri ile geliştirmeyi mümkün kılan Einstein markalı yetenekleriyle destekler.
Salesforce.com Einstein'ın hedefi, satış ve pazarlama departmanlarına müşteri ve satış beklentilerinin daha kapsamlı ve güncel görünümlerini vermektir.
Einstein entegrasyonundan elde edilen müşteri verisi analizleri, şirketlerin müşteri hizmetlerinde karşılaştıkları sorunlardan kaçınmasına proaktif olarak yardımcı olabilir; Ayrıca potansiyel bir müşterinin satış döngüsünde nerede olduğunu ve hangi iletişim kanallarına cevap vereceğini tahmin etmeye yardımcı olarak alt çizgiyi iyileştirmeye yardımcı olabilir.