Salesforce.com Community Cloud ürünü, müşteriler, dış ortaklar ve çalışanlarla bağlantı kurarken, sohbet ve ekran paylaşımı gerçekleştirmek için Salesforce'un Chatter sosyal CRM platformunu kullanır ve kullanıcıların devam eden bir konuşma boyunca gerçek zamanlı olarak veri ve görüntü alışverişi yapmasına olanak sağlar. Community Cloud, destek ve geri bildirim için kullanılabilir. Business to Businness (B2B) işi olan şirketler için, iş ortağı toplulukları, elverişli potansiyel müşteriler, gelirleri izleme, ürün bilgisi ve eğitimi sağlamada kullanılabilir. Platform, müşteri ilişkileri yönetimini (CRM) destekler ve müşterilerin bilgileri bulmaları ve diğer müşterilerle iletişim kurmaları için kanallar sağlar için bu topluluklar oluşturulabilir.
Salesforce.com Community Cloud, özelleştirilmiş, marka üstü ve mobil cihazlar için optimize edilmiş topluluklar oluşturmak için her büyüklükteki şirkete güç sağlar.
Salesforce.com Community Cloud ile;
• Müşterilerinizle bağlantı kurarak müşteri işbirliğini geliştirin
• Bayiler ve/veya distribütörlerinizle işbirliğinizi geliştirin
• Mükemmel bir kullanıcı deneyimi yaratarak, çalışan verimliliğini artırın
• Pazarlama etki alanınızı genişletin ve rakiplerden kendinizi ayırmak için yenilikçi bir yol sağlayın